2013年6月29日 星期六

Lunch @ MC Kitchen

今日好興奮,因為M姐姐帶我食新野!

中、意、法丶日有咩末食過喎?!

有咩咁特別呢?分子料理是也!

今日就黎左觀塘既呢間 MC kitchen 樹試啦!!!



咁....咩係分子料理呀?

分子食物(英語Molecular gastronomy)又稱為分子美食、分子料理,

被人們稱為未來食物、人造美食,

所謂的分子食物是指把
葡萄糖維生素C檸檬酸麥芽糖醇等等可食用的化學物質進行組合或改變食材分子結構,再重新組合。

也就是從分子的角度製造出無限多的食物,不再受地理、氣候、產量等因素的局限。一些科學家認為,「人造」食物很有可能解決某些地方食物短缺的問題。

講左咁多野, 簡單D講, 其實分子料理係人造食物!!



好似好恐怖又唔健康... 不過.. 其實唔係架..

不如睇下我地食左d咩先???



首先係有包包架....

自家製架....

個sauce就係分子料理既一種, 係有八珍甜醬既味道...

幾得意...

個texture 有d 特別  ....


個entree 已經有3款啦...

第一款係個泡沫湯有d cheese味同埋云南火腿味...

幾得意... 我好鍾意!!!

再加埋果d炒米落去... 好香!!!



跟住係呢個cheese,

上面有d好似魚子既野,

係分子料理....  佢入面既汁係basil汁... 加埋d cheese幾特別!!!

粉紅色既泡沫 係造梅sauce,

但加埋去d蕃茄又係太突出!!!


最後呢個係一d魚生, 加埋塊dry apply 同埋wasabi jelly...

d 魚碎, 有sang sang地啦..

而dry apple, 太甜, 同埋質感似糖....

至於個wasabi jelly... wasabi 味不太強, 清清地.



呢個entree既3款, 我最愛就係個cheese 加云南火腿泡沫湯!!!


main course - 我叫左羊, m姐姐叫左pegion

睇下個羊先....

個羊煎得幾好味...

唔會煎得太熟...

有d fusion 味....

因為個白色泡沫sauce係腐乳味架.. 幾得意呀...

羊肉係要配腐乳架....

而羊既下面係好多馬提.... 好甜, 好爽呀!!!



m姐姐既係pegion...

個汁幾好味架... 甜甜地...

而白色個果係有d菜味既sauce...

一濃一淡, 可以突出到食物既味道!!!




最後係甜品...

同樣地精彩...

呢個係焦糖布丁...

配個ice cream...

最精彩既唔係ice cream , 係個焦糖布丁!!!

佢原來係榔糖味架..

食落去好香好滑...



終於試過咩叫分子料理啦...

overall, 呢餐份子料理都幾好味, 好得意...

佢味道既配合得好好好!!!

貴就貴左d... 不過冇咩所謂啦又唔係成日...

當我地走既時間...

----------------------

餐廳送左d popcorn 比我地..

好味呀..

有機會會再黎試下架...

沒有留言:

張貼留言