2013年6月18日 星期二

我的合味道工作坊

早排我地去左"我的合味道工作坊"樹玩... 

好多謝好多謝貞ee 同埋sy ...

如果唔係佢地幫我地買票我地今日都去唔到日清合味道工房呢個活動!!!



貞ee 同sy 佢地上年已經去過架啦...

佢地話好好玩, 所以我地今次都黎啦...

可以親手製作自己
獨一無二的合味道杯麵!!!!



今次我的合味道工作坊 既地點係將軍澳 東港城 一樓展覽場!!!!

我地既票係4:00PM...

我地3PM到達, 可以同清仔清妹影下相先!!


估唔到彤彤宜家對同呢D大公仔影相咁LIKE...

好主動咁走埋去攬到實呀!!!



會場重安排左D遊戲可以玩架..

不過要買左福袋先可以有遊戲卡啦...

但我地去到果時已經賣晒啦!!!

貞EE教路, 上去TASTE買$40日清產品都可以玩!!!



好啦.. 輪到我地去玩啦!!!!




首先啦.. 每人會比一個empty既合味道杯我地..



之後呢我地就坐係位樹畫畫畫 ..



彤彤爸爸都好用心呀!!!!




彤爸就認真過彤彤呀!!!



好... 畫完啦!!!



畫完之後呢就可以排隊等做杯麵啦...

之前大會已經比左一張紙我地tick 左我地想要既杯麵食材...


原來食材都好多款架!!!


我地先前已經選定材料啦!!!

「●」表示含有過敏成分


麵

● 大豆,小麥
請從中選擇一款湯底
湯底
海鮮味
海鮮味
香辣海鮮味
香辣海鮮味
咖喱海鮮味
咖喱海鮮味
雞肉味
雞肉味
● 大豆,魚類,甲殼類(蝦),奶類,小麥
● 大豆,魚類,
奶類,小麥
● 大豆,魚類,甲殼類
(蝦、蟹),奶類,小麥
● 大豆,奶類,小麥
請從中選擇四款配料
配料
粟米
粟米
蝦仁
蝦仁
青蔥
青蔥
椰菜
椰菜
墨魚
墨魚
紅蘿蔔
紅蘿蔔
● 甲殼類(蝦)
● 奶類
雞粒
雞粒
蟹柳
蟹柳
牛肉片
牛肉片
雞蛋
雞蛋
芝士
芝士
豬肉
豬肉
● 大豆
● 魚類,甲殼類(蟹),小麥
● 大豆,小麥
● 蛋類,大豆,
小麥
● 大豆,奶類
● 大豆,蛋類,
奶類,小麥


之後就交個杯出去啦...
入麵 ... 彤彤有得攪攪攪,



攪d面入個杯樹 ...


跟住放食材,
啤埋個口... 真係好得意呀!!!



咁就一個自己創作既杯麵誕生啦!!!!


係咪好靚呢???



之後有哥哥幫我地入埋去吹氣袋 .....



完成...

好似拎住個手袋咁呀!!!

哥哥話, 個杯麵只可放1個月..

不過我地都會保存佢啦!!!


最後就梗係同番個大大既杯麵影張相先!!!!





貞ee話一年會攪一次架...

咁出年我地都會再黎架...

大家可以去以下website 了解一下做杯麵既過程出年去呀!!

http://www.mycupnoodles.com.hk/

沒有留言:

張貼留言