2013年6月7日 星期五

稻香訓練學校 ~博物館篇

上回講左稻香訓練學校既稻香酒樓晚飯...

宜家我地黎講一講稻香訓練學校既博物館啦!!!

由o靚模彤彤介紹下啦!!!

呢樹既博物館係位於大樓既2/F,

稻香係飲食集團, 所以展覽既野都係以飲食為主題!!!

一入開口就見到有兩塊大魚翅啦!!!

呢d... 係我細個果陣時係一d大酒樓會見到架...

宜家真係買少見少啦!!!

(哎呀 ... 比人知道我幾大啦!!!)




除左呢d, 重有一d 好耐以前既傢俱...

呢個真係唔知係咩黎 ??!!!



呢個我又知啦...

係mo米架!!!



呢個咁似中醫百子櫃 ...



係呢一次係放煮食用既材料 ...



嘩!成圍酒席呀!

好耐冇見過裝趐既金碗仔啦!

今時今日真係買小見小啦!




重有西式既酒席












又有d傢俱 ...



重有好多未見過既用具呀!!!



有d睇落真係好有紀念價值架!!!



嘩.. 呢個櫃真係好耐架啦..

唔知係用黎裝咩呢???



呢個我知..

係放d 湯去dun架...



大到一個人仔都入到呀!!!

可以一次有好多湯!!



重有呢個backdrop 啦..

相信大家如果好似我咁既年紀都有見過架啦!!!

結婚就一定有呢個backdrop啦..

好傳統呀!!!




呢樹重有一張leafet..

原來係介紹呢個博物館架...



有好長細既資料....



入面... 見到呢d spoon, 碟, 電既圖畫, 原來係可以壓印留念架...



個博物館重有開放時間架..

如果想去既就早d啦..

唔好等食飯時間架.. 因為會close架!!!

沒有留言:

張貼留言