2013年6月12日 星期三

9月bb聚會

妹妹係9月bb,

係媽媽肚果時媽媽入左9 月媽媽會同大家交流心得..

宜家妹妹出生了..

係9月媽媽會入面又識左一班同日出生既bb... 

我地已經whatsapp 傾左一排架啦..


宜家終於約出黎見面啦!!!!

同年同日出生既有有11個bb ....



男仔既比數多過女仔, 係7:4

今日, 我地約左出黎panda at home 呢間studio開party呀!!!



呢個studio 幾好呀.. 包食物, 重有埋攝影師幫大家影相呀!!!!

今日見到好多bb 呀!!!!



妹妹好好奇呀!!!


見到其他bb以為係公仔呀!!!!



妹妹又細細粒

拼埋去大家身邊好似細細粒!!!

彤彤都好開心呀...

一次見咁多bb,



因為佢係大姐姐呀!!!!
 
又攬又錫, 好開心呀!!!


呢張同所以bb好襯呀!!!

其他bb女去瞓覺啦....

只係妹妹一個未瞓,,,

咁同男仔影下相先啦!!!



好難要佢地坐定定呀!!!



大家係樹玩咩呀???


係味打機呢??



本來要佢地圍圈影...

但個個都喊!!!


Panda at home安排左2個遊戲比大家呀!!!
係睇下邊個bb最長同埋頭圍最大!!!
一家冇我家細細粒份... 

攝影師幫我地影左好多相呀!!!

呢一張好得意呀!!!!



好like 妹妹呢張相...

真係冇咩幾可可以影到佢咁女仔咁cute啦!!!



原來今日咁多位ee都準備左見面禮物比bb們呀!!!



真係好開心呀!!!

媽媽 bb大合照...




爸爸bb大合照...



bb禮物大合照!!!



今日真係玩得好開心呀!!

好開心可以為妹妹認識到一班同年同月同日出生既朋友仔呀!!!

期待我地既一歲大party!!!!



-----------------------------------

宜家彤彤有一班同年同月既好朋友仔,

妹妹都有一班同年同月同日生既朋友仔啦..

希望你地大家一起成長, 一起做好好既朋友啦!!!

沒有留言:

張貼留言