2009年12月25日 星期五

聖誕節BB"大"派地

以前聖誕節一到就梗係不停咁去party啦..
而家有左bb都係一樣不停咁去party呀!!
昨晚係4小b開完平安夜party後,
我地今日就去左豬媽屋企開聖誕party呀!!
開party之前我地準備在一d小禮物比bb們呀....
希望你地鍾意啦!!!
嘩.... 好彩豬媽屋企夠大呀, 因為今晚實左好多人同埋好多bb呀!!
除左4小b之外重有波仔, Lincoln, Stella, 同埋爆炸!!
好耐冇見過你地啦, 好掛住你地呀!!!
見到你地大家一起玩好開心呀..
呢一晚好似去左playgroup咁呀!!!
注意下面左上既一張相, 名為肥爸與肥仔, 瘦爸與瘦仔!!
我地呢一晚叫左有好多好多野食呀!!!
有板長既壽司, Pizza, 飯, 意粉, Salad, 雞翼, 春卷, 同埋聖誕必備 - 火雞呀!!!
真係多到食唔晒...
樣樣都好好食.. 我地食到好好好飽呀!!!
食飽飽, 到左抽禮物既時間啦...
大家都準備左一份禮物黎交換抽呀!!
最攪笑既係瑤瑤抽到波仔果份...
係一個大袋呀.. 大到足夠袋左瑤瑤落去呀!!!

交換完禮物後, 又到大合照時間啦!!!
真係唔影相都睇唔出有咁多人呀!!!
之後大家都開始離去啦...
我地趁住D人走晒, 我地係豬媽屋企借聖誕樹黎影張相先!!!
出年豬家同埋瑤家就會多一個成員啦...
4小b你地唔好蝦兩個小bb呀!!!
雞家出年都會變一家4口啦.. 等我借彤彤比你地感受一下先!!
係咪好好好正呀??
到我地彤定影啦...
終於有一張好HOME FEEL既聖誕相啦!!!
呢一晚呢個8B 大Party真係好開心...
好多謝豬家既熱情招待...
我地玩到你成屋亂晒!!!
我地走左之後你地一定有排tidy up呀!!
真係唔好意思呀!!!
不過我地真係真係玩得好開心呀!!!
出年我地都要再開party 呀!!!

沒有留言:

張貼留言