2009年12月19日 星期六

JWT Gym

Gym day,
又係3小b舒展根骨既日子啦...
呢一日3小b好似開始留心聽講啦...
不過坐左一陣咪又開始周圍走...
彤彤好似開始對bubbles有反應啦..
識得追d bubbles...
不過swing 都唔係好有反應..
都係波波池好玩d!!!
3小b認得大家, 所以 seperate time 時佢地都係同番自己人玩!!!
落堂後玩多陣我地就去飲茶啦!!!
我地一行人去左飲茶...
嘩..呢道好好呀.. 唔係太多人, 位都叫闊落,
食飽飽, 我地又放3b 坐埋一起..
雞雞彤彤呢期鍾意玩手指...
不過當一舉機想影停佢, 佢地又唔玩啦!!!
豬豬同彤彤玩sharing.. 你交比我時, 我交番比你..
又餵飲水..
你地第時都玩得咁c文就好啦!!!

沒有留言:

張貼留言