2009年12月20日 星期日

雞雞彤彤 CATWALK SHOW!!!

雞雞同彤彤參加左SHEMON舉辦既CAT WALK 比賽..
主辦單有5個獎...我地就向住呢5個獎諗下點同佢地扮下野...
有最具聖誕氣氛造型、最型爆寶寶、最有潛質模特兒、最具魅力寶寶及最有儀態寶寶。
不過呢幾個造型都好似唔係好啱彤彤...
經過型像指導彤爸既細心思考後, 決定彤彤係向型爆造型進發!!!
而雞雞就係一個聖誕超級撒亞人造型加埋金頭髮...
去到會場登記過後我地就比兩個小B走下warm up 下啦..
佢地兩個心情都唔錯呀!!!
周圍行黎行去之餘重肯同我地影下相...
在場都有攝影師係樹...
不過我覺得呢個攝影師一味追住雞雞彤彤影相...
唔通佢地真係咁outstanding??
到左我地出場行catwalk啦...
彤彤初初一出場表現都ok..
一路行一路揮手,
不過一行到台中間佢就要鬆開我手想自己行自己既貓步啦...
梗係唔得啦.. 地下係有線跟架..點可以自行架...
衰左....
而雞雞呢??
因為肚仔餓既關係要雞媽抱住行....
變左雞媽行catwalk...
又衰埋....
不過我地都好有體育精神架...
雖然知道係衰硬, 我地都留低聽埋結果先啦!!!
結果供報完, 我地立即鬆人啦..
因為大人都好肚餓啦!!!
我地入番去cyberport lobby同佢地換埋片先...
一入到lobby, 兩個bb好開心周圍走...
彤彤又想抽雞雞水啦...
見到佢地咁high,
我地又要嘗試下比金髮雞雞..
不過雞雞都唔係好like...
彤彤重要左旁幫拖, 幫雞雞除呀!!!
真係夠朋友呀!
除左之後重要自己用呀!!
真係估你唔到...
平時hat都唔肯戴既彤彤竟然肯戴金髮..
用左之後重要流露出一個好串既眼神...
真係比你激c啦!!!
見到呢道又冇乜人, 又有一個好大既Christmas Tree, 咁我地就係道影張家庭相先啦..
屋企有隻Monkey係樹都冇乜機會可以放christmas tree架啦...
影左一大輪相, 我地真係要出發去醫肚啦...
我地去左灣仔金鳳茶餐廳食佢最出名既奶茶同egg tart!!!
不過要等左一陣位呀!! 
重有好好味既菠羅油呀!!!
兩個bb就食蛋糕仔呀!!!
食飽飽, 我地去左supermarket行一陣就走啦...
兩個bb係supermarket玩推車仔...
超攪笑....
呢一日雖然catwalk 衰左...
不過我地都玩得好開心呀!!!
出年要有充足既準備再去行過!!!
******************************

沒有留言:

張貼留言