2009年12月31日 星期四

除夕大餐@ Agnes B.

除夕夜, 豬媽約左一大班bb朋友仔叫埋我地一起去大榮華食晚餐之後一起倒數...
不過同彤爸商討過之後我地都係決定唔去啦..
因為彤彤一到9:30pm倒就開始lor lor luen 要瞓覺架啦..
我地怕等候倒數期間彤彤發眼瞓din 影響到大家既興致呀!!!
回想係上一年, 彤彤因為只係幾個月大成日都要瞓覺, 所以我地都只係係屋企過!!!
咁呢一年除夕彤彤大個左好多, 又會行又會走.....
咁我地去邊樹好呢??
婆婆同舅父佢地叫左我地去食Agnes b 食除夕大餐呀..
起初都有d怕同埋彤彤一起去...
因為怕彤彤disturb到其他人呀!!
不過舅父話我地去又一城果間冇cwb果間咁fine dinning既, 所以我都安心d..
呢間agnes b 係 agnes b sports 入面架...
好彩呢一晚唔係太多人, 真係有d怕disturb到其他人架....
呢道係冇 high chair, 好明顯係唔歡迎bb架 !!!
不過話雖如此 , d waiter 哥哥同姐姐都對彤彤好好呀 !!!
彤彤一坐低就送左一男一女既agnes b餅餅比佢啦!!
好彩呢一晚彤彤都唔係太失禮...
我地叫左好多野食...
餐前bread 好正, 係自家焗架...
有Agnes b 個 logo 係樹...
mussle 好好味...
呢個黑毛豬好正, d 肉質好好食呀!!
Crepe 都唔錯...
呢個飯就一般啦...
可能佢太似意大利果d質感呀.. (生米)
彤彤既至愛 - 意粉!!
甜品係cake.. 一向好鍾意食agnes b 既cake...
彤彤都好有興趣喎...
不過呢一晚有好多款都賣晒啦!!
呢個souffle, d 人係openrice勁贊, 不過唔係咁好食...
呢一晚我地好滿意呢一個除夕大餐呀...
呢個除夕大餐為我地既2009年上一個完美既句號!!!
食飽飽彤爸去左影又一城聖誕樹...
佢想影好耐架啦....
宜家終於可以影到啦!!!

沒有留言:

張貼留言