2009年12月26日 星期六

Boxing Party - 繼續party

影完相, 我地又要趕下場啦..
係呀.. 我地又去開party..
我地係去表哥仔屋企開party呀!!!
冇見咁耐, 表哥仔叻左好多呀..
唱歌仔又會做手勢,
又會講好多野..
大2個月之嗎... 真係叻咁多..
彤彤, 你真係蠢蠢表妹呀!!
你要跟表哥仔學習下先得啦!!!
我地同表哥仔交換禮物先....
表哥... 聖誕快樂呀!! 希望你鍾意份禮物啦!!
而彤彤亦好鍾意表姨送既Hello Kitty Supermarket 車仔呀!!!
黎親姨婆道, 梗係大把野食架啦!!!
因為掛住食野, 所以都唔記得影相啦!!!
食飽飽我地又黎玩交換禮物啦!!!
Monkey表哥同表妹, 不停係道玩個cushion!!!
不過呢D唔係你地既, 係我地大人既禮物黎架!
玩完, 我地就趕返屋企啦,
因為今日連跑左3場, 大家都好累啦!!!

沒有留言:

張貼留言