2009年12月6日 星期日

最近...

最近帶左M姐姐同契媽去泰發食飯...
佢地之後都贊話好好味...
有日陪契媽睇大姑奶衫...
之後去左Apple Green下午茶...
呢道環境幾好呀.. 可以黎試下dinner...
不過我地當日下午茶叫左Nachos就唔係太好味,
因為d nachos唔係corn chips, 唔夠脆...
M姐姐幫我地買左d日既卡樂B ...
價錢同普遍卡樂B 唔係相差太遠...
又平又好食...
某日公司附近既大昌行開倉大減價買野食,
真係好抵, 我都買左好多野...
日本廣島蠔 - 好大隻架...  d阿姐話好易煮....我諗我可能會放入雜菜煲或打火煱...
北海道帆立貝 - 又係好大粒... 可以用garlie butter pan fried...
smoke salmon  - 抵..
螺頭 - 宜家凍凍地..買黎煲湯啱晒...
水餃 -青瓜味架..未試過...
鵝肝 - 見平平地..買一塊試下自己煎唔煎倒先....
同事話過年前會應該會攪多次...
所以呢一次試下好唔好食先...
如果好食既話到時又可以買D啦!!!

沒有留言:

張貼留言