2009年12月26日 星期六

Boxing Day - 型仔 4 Family 1881影型仔相

去完gym我地就去飲茶,
飲茶期間彤爸突然提議去1881影相...
大家都立即舉腳贊成呀!!
之後就立即打比仁哥call佢起身出發啦...
話咁快我地就去到豬媽屋企集合啦!!!
因為彤彤差緊電, 所以3小b係樹等仁哥其間影左一陣相..
呢張相既感覺好似我地以前細個係屋企樓下影相feel...
去到TST真係好多人呀!!!
1881呢道真係好靚呀!!!
不過人就多左少少 ... 重要係好多大陸人呀!!!
原本我地係正正經經影相架...
不過有" 人 " 見到有一對新人係樹影婚紗相, 重擺埋一d好攪笑既pose呀
就提議就我地係旁邊擺出同佢地一樣或者正d既pose啦!!!
重要係唔望鏡頭扮晒有型咁呀!!!
真係好好玩!!! 好耐冇試過咁玩啦....
對上一次咁玩法好似係讀書果陣啦..
估唔到宜家抱埋BB都可以影番呢D相!!! 正呀!!
睇下雞家幾投入!!!
瑤瑤面上流露出奇怪既眼神:  乜你地班大人咁騎呢架??!!
唔知我地影緊相果陣有冇人都係用既奇怪既眼光呢??
好.. 轉一轉景先...
好大既1881聖誕樹呀!!!
重有臨記陪埋我地影呀
影左一陣相發覺越黎越多人, 同埋個天都開始黑啦...
咁我地都走啦...
下次我地再黎影過!!!
重要擺多D型D既pose先得... hahaha

沒有留言:

張貼留言