2009年12月13日 星期日

即興聖誕TST影影影..

原本一星期前約左豬家同雞家星期六去tst影聖誕燈飾
不過因為昨日雞雞發燒所以就cancel左啦..
但都未定到幾時再去影過..
今日早上起來同彤爸plan一下我地既行程決定晚上去影啦..
Call下雞家睇下雞雞好番未先….  好野..冇晒事啦… 可以去..
call下豬家.. 都冇問題呀..
咁我地3家人就約埋6pmtst影啦
原來除左影聖誕之外海港城有miffy show,
好多miffy!!!
原來miffy 已經55.. 重老過hello kitty!!!
我地比左$40入去一個miffy playgroup 道影..
不過果張即影即有就唔係咁靚啦!!!
彤彤同雞雞好開心呀!!一見到d miffy 公仔就坐埋去啦..
兩個重好似有傾有講呀!!
好可愛呀!!!
除左miffy 呢個playgroud佈置外重有好多隻好大既miffy!!

BB們好開心咁係呢個miffy公仔群中走來走去呀!!!
真係好難可以令佢地定定地企係道正正經經影張相呀!!!
影完miffy, 我地就去左食晚餐啦
因為想食板長壽司所以要等
等位期間雞雞同埋彤彤就坐係板長出面食飯仔先
食飽飯仔, 豬豬又約埋彤彤shopping啦..
佢地今次係睇波鞋呀!!!
好開心呀.. 媽媽們終於可以一還食壽司既心願啦!!!
我地食左好多壽司呀.. 好開心..
不過我地一至都覺得下次食壽司一定唔可以同埋bb一起黎呀..
因為會食得舒服d
食飽飽我地就出去影聖誕相啦..
不過行出去果陣經過一間shop有monchichi賣, 
原來彤彤真係好鍾意monchichi架...
佢又走埋去monchichi道啦!!!


之後我地又路過一個barbie display,
可以比我地入去扮barbie model架..
我地梗係放晒d bb入去啦..
不過佢地好似唔多喜歡喎...
可能佢地唔鍾意做display公仔啦!!!
最後都要爸爸媽媽抱住先可以一起影到張相呀!!!
海運出面影聖誕佈置果道真係超多人呀..
直頭多人多到企都企唔入呀!!!
本來我地左腳架影大合照架...
但因為太多人我地都唔可以影到啦...
我地好快手咁每家人影一張相就走啦..
下次啦.. 我地下次早d黎影過啦
不過都好.. 我地今日都終於Mission complete, 影左tst既聖誕佈置一運心願啦!!

**************

沒有留言:

張貼留言