2009年12月27日 星期日

沙田snoopy show 快影閃

又係突然一聚....
27號假期最後一日...
原本係plan左係休息休息....
不過因為彤爸"自摸奶奶"
所以打比最佳拍擋仁哥睇下佢地得唔得閒出黎食晚飯啦...
原來雞家正準備出去行沙田ikea, 所以我地又跟埋一起去啦...
入去途中, 豬家打黎, 原來佢地都悶.. 又想找節目...
大家真係心靈相通啦!!!
咁我地約黎個沙田突然一聚啦!!!
雞家同我地到先...
我地去左行ikea... 原來ikea搬左喎...
好似大左好多...
本想比彤彤周圍行下, 特別係兒童傢俱個道,
不過因為彤彤瞓左... 而ikea又真係好多人.. 所以下次先啦...
原來ikea呢道有餐廳架...  我地係樹食左下午茶...
下次不如係機食lunch or dinner啦... 想試好多野呀!!
呢道also有個波波池, 不過因為雞雞同埋彤彤唔夠高, 所以冇得入去玩啦!!!
豬家到左啦..
我地約左係沙田市中心等..
原來宜家有一個snoopy show呀,
咁我地又一起影下相啦..
snoopy... 我唔係特別like, 原來bb都一樣..
佢地好似鍾意kitty 同miffy多d!!!
佢地成場走黎走去.. 冇一分鐘係可以停低...
呢道好細..不過好多級, 所以捉住佢地又上又落都係幾累架...
我地都manage影到大合照!!!
影完相, 我地去食飯啦...
去左食日本野...
呢道都ok呀.. 比左出面個大位我地坐..
地方闊落d, 又唔怕bb們disturb到其他人...

沒有留言:

張貼留言