2014年1月29日 星期三

行花市@太子花虛

我地係星期日同埋C&C去左行花市呀!!!

今年妹妹都有份行... 

不過, 因為行花市時間係妹妹既NAP TIME, 

所以佢好累呀!!!

WELL... 我地行既係太子花虛花市... 

鍾意呢樹因為近屋企, 細細地, 又唔太多人!!!

彤彤可以自己自由自在行黎行去!!!

等彤彤大D先同佢去維園花市迫下啦!!! HAHAHAHA

一入場彤彤話要睇離貨區先喎....

見到有好多馬仔既野賣.. 

最誇就係呢個rocking horse!!! 


試坐下先.. 

真係好大隻呀!!!


呢個幾好玩.. 

不過可惜玩一陣又要收起啦!!!




呢個轉轉下上年都見過呀!!!

不過彤彤未會control倒!!


呢檔自製揮春上年都有呀!!!


行完雜貨我地就行花果邊啦!!!

彤彤最想找既就係呢檔釣魚啦!!!

妹妹好累呀!!!


但一見到d魚又想走落去玩呀!!!


玩完釣魚就睇花啦!!!


小人既花市可以欣賞到好多花.. 


今年d花好靚呀!!!


行完花市最後彤彤選左呢個玩具 ... 

都幾閃架... 



--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言