2014年1月7日 星期二

Dinner @ 合江小鎮

媽媽又可以出去鬆一鬆啦!!!

今晚係食契媽既生日飯..

置在跑馬地馬場附近,說遠不遠,說近不近, 


好日唔出街既我, 我都要找左一陣先找到!!!


合江小鎮 - 食既係四川  契媽至愛!!!




呢間餐廳係麗都酒店入面架!!!

唔係契媽介紹我都唔知呀!!!


入面既佈置好靚呀 ,

又可能因為我地食啦 .... 


餐具都好精美呀!!!


不過係本 menu 有d 恐怖囉 ... 

又綠又暗又紅... 

真係好似恐怖片d 佈景咁呀!!!



不過入面又好正常喎... 

同出面真係好大分別!!!


好... 睇下我地今日食d咩先... 

原先以為係火鍋架.. 

不過因為 M姐姐又d唔舒服, 所以都係叫餸食啦!!!

火鍋, 下次再想試吧!!!

呀... 唔記得講... 呢兩樣係餐前小食... 

呢隻花生呢幾好味... 

又唔係太辣!!! 好味... 

如果你喜歡, 佢地有散買回家架!!!


呢個就真係辣啦!!!

係d菜同埋carrot!!

契媽食左都覺辣, 所以我都唔去試啦!!!


好... 冷食有 馬蘭頭 .. 

呢個幾好食... 唔油... 

而且面果d 芝麻加埋一起食好香呀!!!




蒜泥白肉... 

唔好比d紅油呎嚇倒.. 

呢個一d都唔辣... 

d豉油重有d甜甜味.. 

肉卷住既係青瓜... 


薰蛋.... 幾好 ..

不過我覺不夠香.. 

自己做果d 正d!!! 哈哈!



呢個係黃金豆腐蝦

又幾好味.. 

初初以為係好似平時果d 油油地.. 

原來係黃金汁!!

正... 呢個可以撈飯!!!


香辣蒜香骨 

唔好睇見咁多紅色以為會好辣. 

其實一d都唔辣架.. 

反而好香呀!!!


切開了酗條骨, 

好似spare ribs 咁呀!!!

唔錯, 又有肉... 


最後呢一味係水煮魚... 

為左呢一味菜我做足準備架... 

食左yogurt, 所以唔快辣!!!

不過呢個水煮魚大家一至覺得一般...

有三希樓咁好食.. 

湯底比較杰, 

魚冇三希樓咁滑, 

同埋粉皮唔夠多!!! hahahaha

不過個味道都叫ok 架!!!


最後係甜品... 

叫左3樣.. 

呢個高力豆沙... 

呢個又係一般 .

睇外表好似好大個, 

但佢好厚粉同埋好硬呀!!!



酒讓丸子... 

呢個ok啦.. 唔太甜!!


桂花糕, 

都唔錯.. 


overall... 呢間餐廳都叫ok啦!

環境好好.... 地點.. 又唔太遠...

食物方面都合格啦... 

期待試下佢既火鍋呀!!!


----------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言