2014年1月23日 星期四

M6減肥

媽媽我肥係人都知架啦...

我都試過好多好多方法啦!!!

鄭多燕, 食少d飯, 運動等 ...

但... 好似都冇咩進展...

真係有d 想放棄 ...

聽人講只係做機有用...

不過做機呢d course 好費架... 所以... 放棄啦..

不過... 比我係 groupon樹見到一個團購喎 ...

做8次既 M6 機同埋凍FU ... 都只係$5XX

問左身邊好熟美容院行情既 M姐姐.. 佢都話抵...

咁立即買啦!!!

呢一日我就試左第一次啦!!!


上到黎... 原來呢間唔係我想像中咁大架... 

好啦.. 填好晒form 可以入房啦... 

呢樹係冇locker架, d 用品就放係房入面個basket 樹!

我地一開始就做左M6機先.... 

呢個就係傳說出既 M6機... 

可以幫大家收身, 收番個 S Shape .... 

呢個package 有8次... 

希望可以有效啦!!!



睇近d, 

佢係有 program set好架.... 

個shape有d 似吸塵機架!!!


呢件就係做M6機一定要著既絲襪衫啦!!!..

點解一定要著呢?? 

因為 M6機既頭就好似個吸塵機個頭咁... 

美容師人會將個頭係你身上面推呀推, 推呀推 ...

著左呢件衫會推得SMOOTH 好多.. 

唔怕吸住D肉架!!!

吸住D肉喎, 痛唔痛架?? 

有小小啦... 

特別係係手手腳胛冇咩肉既地方!!!


第一次完成 m6既感覺.. 

手腳痛 ... 

而個肚仔呢??

好似細左d喎... 

咁真係要keep住做啦!!!

重有7次... 

應該會過埋年之後勤力d用埋佢!!!

希望可以收倒呢個重災區啦!!!


--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby







沒有留言:

張貼留言