2014年1月13日 星期一

Lunch @ Ringer Hut

今日過左去淘大商場果樹食lunch!!!

感覺上行過去淘大果邊好似冇係德福果邊咁多人 ...

又感覺上由我地公司行過去, 冇行去megabox咁遠啦....

ok ... 講番今次呢間餐廳 - Ringer Hut, 佢係serve日本拉面架... 



呢樹既賣既係健康日本正宗長崎拉面... 

同埋有點雙倍野菜比你架!!!



環境都好大呀.. 

位同位之間都好闊落... 


kitchen係開方式

比人一個好清潔既感覺!!!



睇下個午menu 先... 

range from $55 - $70

有湯, 又炒, 

有雙倍份量既菜, 又有普通份量既菜

套餐重有一個小食同埋一杯飲品架!!!





同身事叫既炒面 ... 

又幾靚喎, 

好似中國果d面炒法... 

好脆 ..

不過個"hin"汁多左d 同埋杰左d !!!


呢個係我既湯面既.. 

雖然唔係雙倍份量既菜, 

但都好多.. 其他重有既係蝦同埋大豬肉!!!



小食方面我叫左餃子... 

不過忘記了影相... 

餃子ok呀.. 

d 皮好薄!!!

Overall, 幾好味.. 可以再來試... 

不過唔知係味promotion唔夠, 

我地1:00pm 食lunch 都唔洗排隊, 

到2:00pm finsh, 成間shop 都唔滿呀!!!

咁都好呀... 

下次可以黎呢樹食, 可以唔洗等位!!!


----------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言