2014年1月28日 星期二

shemom x towngas 「賀年可愛桔果糍」製作班

昨日好開心可以出席shemom x towngas 「賀年可愛桔果糍」製作班 

我地準時5:45pm 到達, 

地點係 cwb 既towngas center ... 

上到黎好靚呀.. 

有個mini kitchen!!!


廚具像真度好高架!!!


係未開始之前, shemom既姐姐請d 小朋友去錄一段新年既祝賀說話先... 

彤彤呢個新年最愛既祝賀說話係 "大吉大利"!!!


好啦... 可以開始啦... 

可以換圍裙啦!!!


之後就好用心咁聽導師講解啦!!!


今日我地要做既係可愛桔果糍... 

材料係粉,糖同埋南瓜!!

d 皮係橙先因為係加左南瓜呀!!!


老師講得好detail , 

同埋每一樣材料都比小朋友摸下, 感受一下!!



係個果糍入面既就係蓮蓉啦!!!


當d果糍蒸既既時間, 

老師教我地做decorations... 

做張apple chair 比佢坐啦!!!


蒸好晒可以同d 果糍加眼仔同口仔架啦!!!


好啦... 終於到彤彤出手啦!!!!

搓左d粉團先... 


之後再分蓮蓉....

再將d 蓮蓉放入d 南瓜皮樹!!!


完成 .. 

大大粒有12粒呀!!!


要蒸7分鐘就ok啦!!!


宜家我地就去準備d decorations既野先... 

一切好既apple係要搽lemon juice先架.. 


蒸好晒啦!!!

個顏色真係好似桔仔呀!!!


好啦.... 到大家最愛既裝飾時間啦!!!

小朋友們真係好用心架!!!



係咪真係好似呢.... 


完成... 

個個表情都唔同架!!!

好有創意呀!!!

見到都開心呀!!!



話咁快就完成左2個hr既cooking class啦!!!

shemom 重有禮物送番比我地呀!!!

有洗頭水同埋護髮素!!!


最開心既係見到馬仔既 folder同埋利事封呀!!!

好靚呀!!


今日真係好多謝shemom呢個安排呀!!!

彤彤同媽媽都玩得好開心呀!!!!

彤彤係呢樹同大家拜個早年...

祝大家大吉大利!!!





--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby












2 則留言:

  1. 我本來都想參加呀,不過趕唔切咁早到CWB,所以放棄左囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀.. 真係有d趕架...
      所以我請左半日假呀!

      刪除