2014年1月14日 星期二

Rice Bubble Pop

其實媽媽我真係好鍾意整野食架... 

一直好想要一個自己理想既kitchen... 

不過... 呢D真係妙想天開啦!!!

作為一個PTM, 又要返工, 又要照顧小朋友真係想搵D時間出黎都冇呀!!!

Anyway, 今日冇時停既媽媽又同彤彤整野啦... 

今次我地要整既係 rice bubble 餅餅, 

即係米通呀!!!



材料好簡單, 

只係要棉花糖, 牛油同埋 rice bubble ... 

將牛油同棉花糖加熱溶左之後就可以放入rice bubble ... 

當全部材料 mix well之後就可以放入一d container 等佢凍... 

實左之後就可以食架啦!!!

今次, 我地嘗試做心心型... 

個tactic係要快... 

如果比d材料凍左之後就做唔倒shapes啦!!!


因為係試做, 

媽媽其實想做返學校比小朋友... 

不過... 如果要大量做, 我估我都係做一大份, 之後切細細件易d啦!!!


貪得意其中一個心心加左枝棒棒... 

又幾ok喎... 

彤彤話呢幾個要拎返學校送比同學仔... 

好... 下次再試下, 再加d唔同既材料落去先!!


希望大家都鍾意啦!!!





----------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言