2014年1月4日 星期六

除夕煙花

今年既除夕彤爸提議不如一起出去睇煙花 ... 

所以我地同埋彤彤食飽飽之後, 

等妹妹入房瞓左之後我地就出發啦!!

當時係9:30 pm

坐公共交通公具係聰明既做法 ... 

因為 tst已經唔再比車入啦!!!

出到去真係勁多人.. 




好辛苦先行去上去中間道公園上面 ... 

重有成個鐘才有野睇.... 

呢個時候 ... 

我expect左既事情發生左啦.. 

彤彤因為眼瞓, 有位坐而開始唔太高興啦!!! 

彤爸就唯有出動 ipad啦!!!




終於到左11:50pm , 

大家開始準備睇煙花啦!!

突然多左好多好多人.... 


好, 5, 4, 3, 2, 1 .....  2014, 新年快樂 ... 





我地呢個位置都唔係睇得太清楚 ... 

不過都ok 架啦 .. 

學彤爸說, 有d  bomb bomb bomb既音響效果 !!!

回程時又係好多人.. 

好辛苦先去到樂富, 

彤彤已經瞓左, 

彤爸要抱佢回去... 

彤爸話, 下次都係屋企倒數好過啦!!!! 



----------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby








沒有留言:

張貼留言