2014年1月15日 星期三

公司 New Year Party

話說上星期公司party .. 

咁大家就夾錢攪啦!!!

今次d 食物都好豐富呀... 

有乳豬, pizza, 魚生, 點心, 沙律, kfc, 等... 


有乳豬, pizza, 魚生, 點心, 沙律, kfc, 等... 


我地成30人, 

不過真係多到食唔晒呀!!!! 

唯有留番比第二日返工既同事再食啦!!!


講下隻乳豬仔先... 

係南昌街買架.. ...

呢間好出名喎 - 叫金寶 ...

成隻乳豬仔燒起有6斤... 

唔太肥, 有肉同埋皮脆 .... 

成隻個價錢係 $680



其實講公司party 最主要都係講我地既交換禮物 .. hahaha

精彩啦!!!

大會指定金額係 $30 - $60 



well.. 我呢d c9仔係想買既野係有用同埋特別... .. 

唔想再收到d 相架啦!!!

有諗過買m巾, 不過... 如果男士抽到會否... hahahaha

可買tissue , 人人都啱用!!!

一係米呀.. 家家都用架啦!!! 

不過... 思前想後 ... 最後係買左... 

公雞碗

$6 / 隻 , 共10隻 , 共$60 ---- 正

又實用, 又特別

重好重手呀!!!




環保報紙包好!!! 

又cute 又 靚晒!!!


抽到我份禮物既同事原先係 O 咀... 

不過有d識貨之人用到後說正呀... 

佢先開始接受呀!!! hahaha

唔係讚自己, 我都好like自己份禮物架!!!

真係好特別!!!


至於 ... 我自己又換左d咩返黎呢???

咁大份... 

大家估唔估到呀???


又係一d實用野啦...  

(佢地選禮物係抄我架)

實用就實用... 

不過... 啱唔啱用又係一個問題啦!!!

見到嗎??? 

係 IKEA 既 COFFEE TABLE  ... 

嘩.. 原來 $60可以買到張 COFFEE TABLE


再睇清楚D .. .

WELL... 實用都叫架.. 

不過唔啱用住... 

等我執好屋企睇下有冇位放先啦!!!


好... 以後玩交換禮物都要朝住"實用, 啱用"呢個方向出發!!!






----------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby




沒有留言:

張貼留言