2009年10月1日 星期四

10.1 第3場 ~ 表哥家和貓貓玩!!

係Playroom 玩完之後, 我地又要走啦..
因為又要趕下場... 表哥仔屋企
好彩呢一晚我地係去姨婆家食飯呀!!
咁媽媽就可以放心同彤彤去玩唔洗要趕返屋企煮飯仔啦!!!
一去到姨婆家我地就好唔客氣咁立即餵彤彤食飯仔啦...
唔知表哥仔係咪知道彤彤黎,
遲遲都唔食飯..要等到彤彤黎左先一起食!!
不過彤彤就要望住d貓貓食...
食飽飽又同表哥仔玩啦..
小朋友一起玩, 多數都有吵架同埋搶野既情況出現!!
不過呢D情況大人不會出手既.. 要等佢地自己解決...
如果唔係事但一方會覺得有人撑重會產生反效果架!!
同表哥仔玩完,
彤彤又去同D貓貓玩...
原來彤彤好鍾意小動物呀!!!
食飽, 玩完..又係時候要走啦..
因為我地一家好累呀...
呢一個10.1假期, 我地又水玩到上岸... 好開心呀!!!
期待下一個假期呀!!

沒有留言:

張貼留言