2009年10月25日 星期日

Kiddy Gym 試堂 + 吉列豬扒 Lunch + 開心貼紙相

上次係bb展見Kiddy Gym 有個檔口話登記左可以有一堂免費試,
咁我地就登記左啦...
事隔幾個月後, Kiddy Gym call 我地去試堂啦,
所以我地同雞雞一起去試啦!!
呢道位於cwb既商業大廈,
地方唔算大... 不過Gym 既形式係好open...
d 家長陪黎個d可以坐係同一間房睇住上堂架...
呢就d設備同Little Gym 同埋 JWT 差唔多..
教既野都係差唔多..
因為我地呢堂個導師係Little Gym 做過架...
玩完之後我地就去左醫肚...
我地去左丼吉日本吉列專門店餐廳食炸豬扒!!
好耐都冇食過啦,
所以要等位都要食!!
等位期間, 兩個bb係道玩...
媽媽上左上一層叫佢地,
佢地不停找聲音來源...
玩玩下, 彤彤突然化身大色狼, 迫左雞雞埋牆...
幾於有位啦..
不過要快速餵左雞雞同彤彤食左野之後先到我地食!!!
唔知係咪太耐冇食, 點解呢間野d服務態度咁差??
不停用d唔係太好既語氣叫我地食快d....
下次再去要去tst個間先得!!
食飽飽我地去左影貼紙相...
冇影貼紙相好耐啦..
原來呢D機可以咁大部...
跟住幫貼紙相加工既係呢一邊箱....
真係香理...
有相睇啦...
呢一次2B影貼紙相好成功...
下次我地要找埋豬豬同瑤瑤挑戰一起再BB影貼紙相呀!!
*************************************
PS.  留意, 彤彤比仁哥偷吻左一啖!!! HAHAHA

沒有留言:

張貼留言