2009年10月1日 星期四

10。1國慶之3小B沙灘的第一次

踏入10月, 已經係秋天啦!!
天氣雖然重係熱, 不過已經冇左7,8月果時個d悶焗啦!!
前一晚重係落緊大雨...
心諗: 聽日都係冇得去游水架啦...
哈哈....點知一起身見都好好天,
所以趁天氣重未涼得晒時,
所以我地一班媽媽們決定繼續向我地既目標 ~ 向沙灘出發!!
今日有豬家同雞家一起去!!!
本來瑤家都係黎架... 不過因為唔得閒, 所以呢次活動唯有3缺1啦!!!
我地今次既目的地係大清2灘....
講開又講...我都有成n咁多年都未黎過沙灘啦!!!
因為要等各bb差好電先出發,
所以到達既時間已經係12時啦...
好彩沙灘唔係太多人..
而我地又找到一個樹蔭位!!!
大家即刻換好泳衣先!!
雞雞..你就發達啦.. 有2美相伴!!!
換好衫就落水先啦...
不過雞雞同豬豬就未Ready 好啦...
所以彤彤第一次黎沙灘好興奮,
重開心過去泳池喎!!!
咁唯有彤彤自己一個去感受下沙灘同海浪先啦!!!
玩左一陣... 係時候係沙灘野餐啦!!!
唔知係咪食郊外食野開心d...
眾b都食得好快同好正經呀!!!
食飽飽唔可以立即去玩水架...
坐係道玩下沙先啦...
雞雞好叻仔, 好鍾意玩沙....
重表演埋一招"仙雞散沙"呀.. 幾靚...
豬豬lady d, 可能怕dirty, 所以唔係好夠膽落地地!!
彤彤... 係真係好奇怪...
出面海水個d沙你又夠膽摸同踏...
呢d dry 既沙你摸都唔夠膽摸....
休息左一陣後,
我地又出去玩啦...
雞雞呢次warm up 左啦...
不過豬豬仍然係驚驚!!!
彤彤同雞雞一起沖浪去!!
沖呀!!!!
本來冇預彤彤濕身, 所以有比游水片佢著...
不過最後佢都自己要坐落去d水道玩...濕晒!!
本時沖涼又唔見你玩水玩得咁開心??!!
走之前雞雞同彤彤呢一pair螢幕情侶要上演一幕"向左走,向右走"!!!
睇下型男同美女d pose幾一致...
不過上演完呢一幕係有代價架....
佢地兩個之後變左一隻沙鴨呀!! 
所以要同佢地立既沖身....
沖乾淨晒之後就食冰條就回程啦
*************
後話:
雞雞同彤彤好似去沙灘開心過去泳池...
兩個傻媽都到好似din婆咁...
不過就嚇親愛乾淨既仁哥啦!!!
豬豬, 下次唔好驚啦... 下次要一起下水玩架!!!
睇下有冇機會天氣未冷之前去多次啦!!!

沒有留言:

張貼留言