2009年10月26日 星期一

重陽節 - BBQ

趁住天氣唔係太熱又唔係太凍, 我地約埋3b一起去bbq呀!
因為唔想BB坐咁遠車程, 所以我地近近地係市區BBQ啦!!
呢一日既地點係菲律賓會...
呢道環境唔錯架...人又唔多, 又見唔倒高樓大大廈, 真係鬧市中既一個森林!!!
今日既成員除左有豬彤瑤雞外, 重有悅家 - 悅悅姐姐呀!! 
悅悅姐姐2歲, 識好多野呀, 又乖又聽話!!!
又會照顧我地D BB ...
唔知我地D BB出年係咪會好似悅悅姐姐咁呢??
彤彤都好鍾意同d大過佢既姐姐玩架..
成日走去攬住人地...
呢道燒野食既時間係5pm - 8pm, 
食野同埋飲野都係無限量供應架… 都幾好架..
呢道既燒烤形式係用個夾夾位自己燒.. 
咁都好架.. 因為對住我地呢d湊住bb既人黎講,
拎住支差燒野食係有一d難度架.. 
所以唯有要爸爸們不停燒野比媽媽們食啦... 
呢道既食物種類都算多,
不過我地燒燒下發現原來自己可以bring野入黎燒架..
因為見到隔離個d人帶左D大蝦, 大蚌黎... 如吸引呀!!
下次自己帶D去先..
食飽飽, 小朋友放電時間到啦… 
我地去左上面個草地滾場邊既空地玩… 
如果可以入去個草地玩就好啦!!!
不過呢道因為人又唔多, 所以冇草地佢地都可以不停行行行呀!!
最辛苦係行樓梯... 真係腰骨都送埋比佢地..
呢一日, 重有一件有趣事發生...
仁哥入左D水入去D飲品樽成功地騙左3個唔肯飲水水既小朋友...
睇下仁哥既樣幾奸...
不過小朋友們又飲得幾開心喎....
勁.. 仁哥, 你果然有一手呀!!!

沒有留言:

張貼留言