2009年10月11日 星期日

Yamm 自助餐

繼9月Party月之後,
10月就係食食食月...
10月有彤爸同埋婆婆生日....
呢一晚我地又去左食啦...
冇錯, 我地去左食Mira Hotel 既Yamm 自助餐...

聽聞Mira Hotel 大改革之後佢既buffet升級左,
裝修方面好靚, 好有果d hip hotel feel..
所以一直以來都好想去試下....
不過因為價錢方面亦升價好多,
佢既價錢貴過Marriott, Shangri la,  係同4-Season, Intercontinental Hotel睇齊...
因為貴, 所以一直都冇去試...
不過舅父話不如去試下, 而婆婆又話請, 咁我地就一家出動啦!!! 
呢個雖然係Buffet, 不過有d食物好似魚生, Tempura, 串燒等食物係唔洗自取架,
落order就會好新鮮咁第一時間送出黎!!
食物既種類雖然係唔太多,
不過好新鮮同埋Refill 得好快 ...
而uni 同長腳蟹重係無限量供應!!
食野既時間, 可以由6pm 食到 10pm..
不過我地只係食左 3 個鐘頭 ....
而彤彤呢, 佢算叻架啦, 可以坐係道2個鍾頭...
梗係啦, 有野食喎!!

2個鍾頭後開始唔耐煩啦...
好彩呢一晚唔係太多人,
咁彤彤充又可以滿場飛啦!!
呢一餐好味又開心....
我終於見識到高貴既Buffet啦!!
多謝晒婆婆!!

沒有留言:

張貼留言