2009年10月1日 星期四

第一次去Playroom

去完沙灘, 送左雞家返屋企之後我地又要趕下場啦!!!
好彩係呢段車程入面彤彤全程都睇左可以差差電!!!
我呢既目的地係爸爸朋友家... 係TKO...
去到既時候彤彤剛瞓醒....
咁我地上去uncle 家飲支奶奶先啦!!!
剛到達, 唔係太熟. 彤彤重係幾乖既..
不過warm up完之後
佢就周圍走啦!!! 好似巡視既自己既物業咁!!!
玩左一陣... 我地就落左去呢個屋院既Playroom 玩啦!!!
呢個playroom真係好大呀...
有d似Playtown... 不過係mini板!!
有好多地方比彤彤走走走!!!布
重有好多大型玩具玩!!!
彤彤最鍾意既就係爬個間小木屋...
因為可以爬樓梯呀!!!
彤彤玩得好開心喎...
平時屋企都有玩具啦,
但又唔見你玩得咁開心...
唔通呢道d好玩d??
玩左個幾鍾彤彤都好似未累呀!!
不過媽媽不停追住佢跑來跑去就真係好累啦!!
好彩清潔時間到要清場我先可以休息一下...
好啦... 我地要走啦.... 因為我地又要趕下場去食飯呀!!
下次再黎玩過!!
PS. 不過唔知係咪呢套衫有D似男仔... 所以成日比人話佢係di di呀!!

沒有留言:

張貼留言