2009年10月16日 星期五

Dinner @ 洞天

係坪洲落左船後,
我地就同契媽佢地分道楊標啦...
契媽佢地去Relax, 而我地就要趕返屋企接埋彤彤出黎食飯!!
因為係放工時間, 周圍都好多人好多車!!!
我地今晚係Soho 區食, 食既係四川菜 - 洞天
呢道係一間私房菜... 不過睇樣唔似...
自從J姐姐教識左我一個秘訣食四川菜後, 我就愛上左四川菜!!
宜家食四川菜係唔怕辣而又可以感受都佢d香料!!
呢一晚係set dinner 黎既...
呢一餐飯雖然係叫四川菜,
不過唔辣... 唔係我唔食得辣, 係一D都唔辣....
同埋唔係好似四川菜啦...
不過d食物都係好食架...
而彤彤呢... 佢就好開心係道食食食啦..
多謝J姐姐餵彤彤食蛋蛋...
食到彤彤好開心係道伸晒懶腰!!
古靈精怪既彤彤..
其實乜都知... 不過有時唔合作唔聽話!!
*************************
今日好多謝M姐姐既安排,
由早玩到夜.. 玩到個個都累晒...
不過雖然累, 但...好開心.. 真係好開心...
希望快D又會有機會大家一起再去玩過啦!!!

沒有留言:

張貼留言