2009年10月5日 星期一

彤爸生日快樂!!!

彤爸生日快樂呀!!!
呢一日因為係黃金週所以彤爸係咪都放假..
咁我都放下假黎同佢慶祝一番啦!!!
我地呢一日一早出左去啦
首先要拎d壞左既電器去修理,
之後我地就去左cwb shopping下....
平日既cwb冇咁多人,
不過仍然係充滿住大陸人既!!
OK啦.... 我都係陪緊個大陸人行緊街....
見到Time Square 有個Halloween Display...
幾靚呀 ... 拿拿淋影幾幅相先!!
找日要同埋彤彤黎再影下相先!!
Lunch 我地食日本野… Hip Sushi...
呢道有d set lunch食…
$6x都叫多野食架啦...
不過梗係冇板長同埋元氣個d咁好食啦!!!
食飽飽再行下...
買左好好味既ice-cream...
真係好滑好滑... 滑過Haggen Daz 好多...
不過只係得一重味... chocolate ...
如果你唔鍾意chocolate 你可以唔洗去試!!
晚飯... 食豪D我地去左食日本燒肉 ~ 桐燒...
未食過呀, 所以黎試下啦...
會唔會同韓燒差不多呢??
彤彤你又想叫d乜野食呀???
叫左d set.. 有肉...
有海鮮...
自己燒, 真係有d似韓燒呀!!!
連個都好似....
除左燒肉, 我地都叫左uni!!
雖然個size細細件, 不過都好甜!!

彤彤呢餐飯都叫乖乖啦..
彤彤第二年同爸爸celebrate生日...
晚飯後, 我地就返屋企食生日cake啦..
呢次既cake都係左awfully chocolate買...
好想試佢地既cake好耐啦...
宜家終於有機會啦!!!
呢個係Chocolate Banana Cake ... 中間有d banana係道 ....
Banana + Chocolate 絕配!!
好味真!! 係好好味!!
雖然成個都係Chocolate, 不過唔油膩...
直得推介!!
雖然呢個餅唔太甜,
不過我都唔係太夠膽比Chocolate 彤彤食...
所以彤彤有得睇冇得食!!
****************
後話:
彤爸 ... 生日快樂呀!!!
雖然今日既節目唔係好特別,
不過可以一家一起過真係好開心呀!!
希望你都一樣過得開心啦!!


沒有留言:

張貼留言