2009年10月31日 星期六

南瓜節十下十下派對

上年既南瓜節都冇乜點慶祝因為彤彤太細啦..
不過今年既南瓜節就唔同啦… BB己經一歲啦又識玩,
所以我地今年安排左一個Halloween Party 4b啦!!
多謝豬媽provide 場地同埋安排呢一晚十下十下既食物!!!
4小b一到步就立即換左南瓜節既服飾先啦..
最靚既係豬豬,  佢著左呢一套衫仔帶埋頭cool 好靚女呀!!!
小雞同瑤瑤扮南瓜俠情侶呀.. 襯呀!!!
而彤彤就扮魔鬼南瓜俠!!
呢個魔鬼南瓜俠造型真係好襯彤彤呀!! 因為彤彤樣子真有d奸架…
除左小朋友們扮鬼扮馬之外我地大人都有扮呀!!!
睇下我地D全家照...
不過最正都係瑤家呢張相個個都望住鏡頭同埋只有瑤瑤肯拎住道具呀!!!
豬媽好細心呀… 佢將屋企佈置到好有南瓜節既氣氛!!
重準備左好多bb餅餅比大家trick n treat, 重有南瓜Bucket  tim!!
小朋友們不停係道玩同埋食餅餅,真係好開心呀!!!
4小B宜家識得玩啦... 咁就難免有爭野既時候架啦...
爭野玩都係成長過程中會經歷既..
所以我地家長見佢地爭野都唔會特別去幫..等佢地自己解決啦...
呢一晚一對小情人 - 瑤瑤同雞雞就發生左爭野事件啦....
小朋友係呢邊玩大人們就開始十下十下晚餐啦.. 
平時最辛苦既媽媽們食先啦, 咁BB就由爸爸們就照顧啦!!!
十下十下完左之後就到我地既戲玉啦!!!
大閘蟹是也!!!
嘩...D蟹好好食呀!!!
隻隻都頂晒羔架...
買手豬媽好勁呀!!!
大家都食到咀lam lam 咀!!!
彤彤你隻為食貓, 你都想食呀??
唔得架呀.. 等你大個D先啦!!!
你宜家快D去同埋豬瑤雞一起食Grapes啦!!!
因為當晚彤彤一見到D食物就摟...
攪到我都唔可以慢慢嘆隻大閘蟹呀!!
不過真係好好味, 下次要再食呀!!
係屋企自己攪小派對真係好
因為大家可以食得開心又放心呀!!!
再一次多謝豬家供應場地呀!!!
下一次派對等我地黎幫下手啦!!
*********************************************************************
最後為大家送上4小b既南瓜節可愛造型合照!!!
一皇三后:  雞雞威風凜凜坐你馬仔上.. 有3美女為佢而傾倒!!!

沒有留言:

張貼留言