2009年10月16日 星期五

坪洲遊

和朋友仔相約左今日大家一同放假去郊遊…
目的地 – 坪洲!!
星期五去玩既人不多所以呢一日真係好正…
多謝M姐姐為我地今既郊遊編寫左行程!!
約好左早上9:45am在碼頭得…
已經好早起身架啦…
不過可能彤彤知道我地去玩冇佢份, 唔比我地出門口, 攪到我地遲左少少…
真係唔好意思...
(彤彤, 爸媽宜家係去考察環境... 如果OK下次同你去啦!!)
好彩仍趕得一切坐10am既船,
如果唔係delay左大家既時間就真係唔好意思啦!!
45mins既船程我地好快已經到達坪洲啦..
真係有N年未去過啦!!!
都唔記得有乜唔同左啦!!!
空氣好清新天朗又氣清真係令人心情開朗呀!!
我地到步既第一個活動就係洲沿著個島環繞行山一圈啦!!!
又係有N年都未行過山啦..
呢一日真係可以真真正正走動走動!!!
一路行可以見到景色好靚…
坪洲期實唔係好大不過唔知點解咁多山路,
行上山個陣都幾辛苦架..
辛苦既只怪我地平日運動少..
宜家一次過行咁多路難免有d!!!
行左3個半鍾頭終於完成啦,
我地下午既行程都係在市中心行下玩下食下..
大至上都係Follow So Good介紹過既野!!!
Lunch既地點係快車茶餐廳…
呢間雖然係一間好細既茶餐廳不過係食海鮮架…
我地叫左:
d蝦好新鮮,好甜而糯米飯就capture晒鮮蝦既味道… 好食!!!
湯好濃不過飲飲下好似發覺美極味比較重
好味好好味花雕味好濃係出面市區食唔有花雕味既蒸蟹
d蟹膏都好香呀!!!
用黎撈飯好正!!
埋單唔算貴唔洗$100一個人.. 抵食又好食!!
之後我地就去左阿So都有介紹過既呢一間shop (超記) 畫畫…
係畫係d杯杯碟碟上…
睇好似好easy, 不過其實都有d難度架…
老板同老板娘好有心機教我地畫...
呢個下午大家都好寫意咁坐係道畫下又同老板娘傾下計,
真係一個好relaxing 既下午啦..
大家都好耐心係道畫畫畫,
你睇下契媽畫得幾靚,
J姐姐既荷花都好靚呀!!
不過根據M姐姐既schedule 係未完架…
我地重要試埋好出名既蝦多士架!!!
但係由於大家都未完成作品而蝦多士鋪頭係close 4pm,
所以我同M姐姐就去買外賣返黎比大家食啦!!!
蝦多士其實好普通..
冇阿So講得,咁跨張好似
Also入面重有大大粒既豬肉而唔係全蝦
所以真係唔明阿So 點解會贊不絕口!!!!
食飽飽繼續開工啦!!
終於作品完成啦
最鍾意既係契媽既J姐姐既荷花彤爸既魚魚同埋M姐姐既意杯
至於我既作品就一般啦… 冇摯起支 N年啦.. 梗係畫得唔太好啦!!
真係要練番下先得啦… 如果唔係第日點幫彤彤做美勞既功課!!!
好啦.. 坪洲一日遊完滿結束啦…
要坐船出番市區啦…
因為契媽佢地既行程重未完…
而我地就要趕返去接彤彤…

大家一陣再見啦!!!

沒有留言:

張貼留言