2009年10月3日 星期六

JWT Gym 試堂

呢一日, 我地終於等到有位去JWT Gym 試堂啦...
因為上次試堂我地冇位, 所以雞雞同瑤瑤佢地上次試完就一早經報左啦!!!
不過.. 呢一日, 我地都可以同埋雞雞&瑤瑤一起上堂啦!!
JWT 係TKO, 係就好似係遠D, 不過果道有個MTR站, 所以都好放便呀!!
呢道大過Little Gym 好多..
而且有課室有window, 感覺光好多!!!
設備方面都好好呀..
有locker比媽媽可以放d袋袋入去咁就可以安心同bb去上堂!!
除此之外重有好多設施比小朋友玩架!!!
有波波池, sir滑梯, 爬爬架, 千秋等!!
老師有一個, 助教有2位... 都好親切...
堂老師教緊我地玩緊一樣野既時候,
兩位助教就會立即安排一陣玩既野出黎, 
一d都唔浪費我地既時間!
上堂之前可以早10min入去warm up..
而落左堂有15min可以比d小朋友玩多陣先走!!!
最好既就係除左一位家長陪上堂外,
其餘個位可以住埋係入面睇同埋影相...
一d都唔似其他個d playgroup, 只可係出面望住...
總結都講...
呢就d 設備同埋環境都好好, 所以彤彤都join 左啦...
佢地重送左一堂英文班, 同埋2 個session 既open gym 比我地呀..
希望你地係呢幾堂可以玩得好開心同埋學倒野啦!!

沒有留言:

張貼留言