2009年10月4日 星期日

5b追月夜 + 反轉大家樂

因為中秋正日大家都要陪屋企做節,
所以bb們既中秋聚會定於追月日進行!!
呢一日既成員有豬家雞家瑤家同埋J家!!
原本我地既目的地係山頂
所以6:00pm 我地約左金鍾mtr 站等一同乘坐覽車上山頂去
彤彤因為係食飯時間所以係mtr 食住等呀!
齊人我地就出發啦…
由香港公園行上去覽車站都幾辛苦
因為條路都幾斜架
豬家醒目, 自己開車上山頂!!!
上到去覽車站....
左我地一!!!
嘩!!! 餅真係好長好長呀!!
粗略估計要排2個鐘頭先可以上倒車啦…
就因為咁我地都有考慮過坐士上去架..
不過.. 覽車站已經已咁多人啦上到山頂咪重多!! 
到時可能坐都冇位坐呀!!
所以最後我地決定轉移地方到香港公園追月去..
立即通知豬家地方有變..... 好彩佢地未上到去呀!!!
改左地點我地大家都好滿意,
因為呢道真係冇人架..
我地可以包晒成個公園呀!!!
D bb 又可以周圍跑… good good..
Set 好地盤後豬家黎到啦!!
時間剛剛好... bb出發去玩花登啦!!
爸爸們就追住影相同video!!
拎住花登走黎走去既BB覺得好新鮮, 好開心!!!
所以好難先至可以捉住佢地定定地咁影相!!
仁哥拎黎既大白兔
唯有媽媽們捉實先可以影到一張大合照!!
彤爸 左c黎,
大家可以一起影張人既大合照...
又一次覺我地轉地方係啱既...
如果係山頂咁多人, 我地邊可以好似宜家咁SET 晒影相呀!!
睇下我地D團體相幾靚!!!
不過冇左個月光!!!
臨走前.. 見到呢道有兩邊有花登,
再影多一張有節日氣氛既相!!!
然後出發去醫肚啦!!!
*****************************
追完月, 我地就近近地去左大家樂食飯啦...
金鍾真呢道好... 當唔係返工既日子大家樂永遠都係冇乜人...
咁又係我地最嘈既一枱...
仁哥一抱二, 好開心喎...  重一臉慈父look
快d快d生多一個陪雞雞啦!!
食野時間到啦...
我地係食火煱呀...
仁哥同埋瑤爸好努力咁係道滖滖滖...
媽媽們係道湊b等食..
真係有d混亂...
不過睇下個果邊... 豬家食得幾舒服...
兩口子重可以係道撑枱腳!!!
因為豬豬好乖乖咁坐左係車仔道自己玩...
等豬爸豬媽可以有安樂茶飯食!!
食飽飽.. 而餐廳d人差不多走晒啦..
bb們出發開始反轉大家樂啦..
你睇下.... 食物牌都比佢地拎晒出黎呀!!!
你地係咪想幫人收檔呀!!
好彩d人趕住收工冇人理我地..
如果唔係我地已經比人趕走左好耐啦...
玩玩下..突然剎出一班台灣旅客要求同bb們影相呀...
BB們被人打擾了興致.. 所以立即放聲大喊...
雞雞彤彤.. 你地兩個唔可以咁架...
你地重要做廣告明星架... 比人影下相冇所謂啦...
玩完晒係時係Say bye bye啦!!!
今晚中秋大家都玩得好開心呀!!!
出年一起再玩過!!

P.S 大家留意一下, J媽, Jayden, 仁哥同雞雞佢地4個d衫都好夾架!!
就係呢件事, 激發起我地可能下次出動時會大家一起夾夾衫先..

沒有留言:

張貼留言